Efektowna i efektywna. Strona murapol.pl w nowej odsłonie

Pełna zgodność z najnowszymi wytycznymi optymalizacji i projektowania stron opracowanymi przez Google. Dostęp do najważniejszych informacji o osiedlach i mieszkaniach za pomocą jednego kliknięcia. Nowoczesność, szybkość i większa wygoda przeglądania na tablecie i smartfonie. Tak w skrócie można scharakteryzować odmienioną stronę internetową Murapol S.A. - największego dewelopera w Polsce.

Nowa strona internetowa spółki Murapol – dewelopera mieszkaniowego nr 1 w Polsce, czerpie z najnowszych standardów wytycznych optymalizacji stron wyznaczonych przez Google. Powstała z myślą o skuteczniejszym eksponowaniu informacji i wizualizacji przedstawiających realizowane przez Murapol w całym kraju inwestycje deweloperskie. - Projektując nową odsłonę strony murapol.pl, chcieliśmy ją nie tylko uatrakcyjnić wizualnie. Na pierwszym miejscu postawiliśmy zwiększenie jej funkcjonalności oraz przyjazność dla użytkowników. Dla wygody i oszczędności czasu klientów dostęp do większości informacji możliwy jest zaledwie po jednym kliknięciu. Największą, pozytywną różnicę odczują użytkownicy, którzy z ofertą Spółki zapoznają się za pomocą urządzeń mobilnych – mówi Jarosław Matusiak, dyrektor działu marketingu i sprzedaży Murapol S.A. Ważną cechą nowej strony jest bowiem jej responsywność. Oznacza to, że witryna płynnie dopasowuje swój wygląd i układ w zależności od tego, na jakim urządzeniu przegląda ją użytkownik, by dostęp do treści był jak najłatwiejszy. To ważne, gdyż już blisko połowa osób, które szukają nowego mieszkania na stronie internetowej Murapolu wykorzystuje do tego telefon czy tablet.

Nowa strona Murapolu została zaprojektowana zgodnie z najnowszymi wytycznymi programistów Google. Strona murapol.pl nie tylko spełnia najważniejsze kryteria tej globalnej wyszukiwarki, Przykładowo aspekt „wygoda użytkowników” dla strony mobilnej osiągnął rating wynoszący 99/100. Czas wczytywania się nowej strony głównej Murapolu w porównaniu do poprzedniej wersji serwisu jest szybszy o 50 %. To ważny aspekt, który nie tylko wpływa na wygodę użytkowników chcących jak najszybciej zdobyć wszystkie informacje. Jest to też istotny aspekt przy ustalaniu pozycji stron w wyszukiwarce, a więc optymalizacji strony.

Najbardziej zmieniły się podstrony, prezentujące poszczególne inwestycje i mieszkania znajdujące się w ofercie Murapol S.A. Zostały one zaprojektowane w formie „one page”. Oznacza to, że wszystkie najważniejsze informacje – takie jak opis inwestycji, lokalizacja, rzuty, wizualizacje i zdjęcia, formularz kontaktowy są wyświetlane na jednej stronie. Dla użytkowników oznacza to łatwość dotarcia do najważniejszych danych, bez konieczności szukania ich w poszczególnych zakładkach. Ten aspekt doceniają również użytkownicy smartfonów czy tabletów. Jak pokazują badania preferencji klientów i raporty wyszukiwarek nieruchomości, najwięcej czasu użytkownicy poświęcają zbadaniu lokalizacji. W miejsce dotychczasowego opisu o zaletach otoczenia informuje czytelna mapa oraz kafle z najbardziej poszukiwanymi informacjami.

Zmienił się sposób przedstawiania wizualizacji inwestycji dewelopera. Murapol nie ogranicza się do pokazywania brył budowlanych. Prezentuje je z perspektywy mieszkańców, wykorzystując okoliczne widoki i ujęcia panoramiczne. To pozwala klientom lepiej uzmysłowić sobie, w jakim otoczeniu zamieszkają i rozpoczną nowy etap swojego życia.